« Vorige [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] Volgende »
Totaal 31 berichten bericht toevoegen
Daniel Herrmann
Pittsburgh, Pennsylvania, USA


Greeting from USA. I found your www homepage by accident and have been attached to it for over two hours. Thank you letting the world know what a fine sports car the E-Type is. I am restoring a 1965 E-Type Coupe.

Regards
Dan Herrmann

23-11-2008
Klaas
Coevorden


Mooie site. Vind het nog steeds 1 van de mooiste auto,s ooit gebouwd. Petje af voor jullie restauratie.

07-10-2008
Mariëlle Jonkers
Nuenen


Hey Angeli,


Had je kaartje eerst aan Jan gegeven, zodat hij als autogek zijnde ff kon kijken. Tja ............... ffffff nu mag ik eindelijk. Vind allereerst je site echt super.

En dan de Jaguar............... Wat een geweldige auto en een leuk dagboek dat je altijd bij hebt gehouden. Jullie zullen er lekker van kunnen genieten als de auto klaar is. Lekker in het zonnetje met het dak open en de zon op je bol. Heerlijk!!!!!

Tot morgen!!!!

Groet, Mariëlle

15-04-2008
arko brak
amersfoort


Dag Marcel !

Misschien een interessante site !
Ik Mail het maar even.
www.thecarnut.com en www.jcna.com
maar misschien kende je die al ?!

gr. Arko en succes !


07-02-2008
Arjan Blok
Rotterdam/Venlo


Heel erg leuke site, en een uitdagend project! Heel veel succes ermee gewenst, en ik zal deze site nog regelmatig gaan bezoeken. Ik ben zelf momenteel bezig met de aanschaf van een XJ6, het blijft een prachtig merk!

27-01-2008
Totaal 31 berichten bericht toevoegen
« Vorige [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] Volgende »