
|
|
« Vorige
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
Volgende » |
|
Totaal 31 berichten
|
bericht toevoegen
|
arko brak
utrecht
ik heb net een jag roadster serie 2 gekochten komt uit amerika en moet dus ingevoerd worden en is uit
1969 ( na lang zoeken naar de juiste ) willow green.
ben dus verrast door deze hele leuke site !!
ook ik ben dus zoekende, en wel naar het bedrading
schema en wie kan mij duidelijkheid geven over mijn
voiture m.t.t. amerikaans/europese uitvoering.
mijn auto heeft wel de drie carb. , maar met oranje
glazen en zijknipperl. en mijlenteller ! gr... arko
01-04-2006
|
ruurd schut
Bergen NH
Zéér fraaie site, mijn complimenten.
Ik ben sinds 1978 bezig met E-type's, mijn huidige cabrio 3.8 S1 1961 sinds 1986 in bezit. Restauratie heeft al met al 12 jaar geduurd, sinds 1998 op de weg.
Ik kan nog elke dag als een kind genieten als ik met de E-type onderweg ben.
Met afstand de fraaiste auto die ooit is gemaakt;
- klassiek met moderne techniek
- gedistingeerd en geen proleet
- vermogen maar simpele techniek
- apart en voor iedereen mooi
- etc. etc.
Heel veel zelf gedaan dus best wel veel ervaring / problemen op moeten lossen.
Enige nuttige aanpassingen;
- andere / grotere radiator
- 4 zuiger klauwen voor met andere schijven
- hoofdstroom onderbreker
Ben graag bereid kennis te delen !
Heb eigenlijk maar één probleem, moet ik met mooi weer met de E-type rijden of met mijn BSA 650 Twin Thunderbolt.
Ik heb nog een aantal onderdelen die ik voor zachte prijzen wil verkopen om meer
E-types op de weg te krijgen / houden.
Groeten uit Noord-Holland,
Ruurd Schut
ruurdschut@quicknet.nl
30-03-2006
|
wim laurens
mierlo
Leuk verhaal. Ik heb zelf vorig jaar een 65'er roadster gekocht.
Weet je dat er in Helmond een van de beste jaguarspecialisten van Nederland zit met heel, heel veel onderdelen: Rolf Ander.
groet, Wim
11-01-2006
|
thei
Vlodrop
Hallo ,
harstikke leuk werkje kost alleen soms wat hoofdpijn.
ben ook in het bezit van o.a e type cabrio uit 1963.
deze is 20 jaar geleden gerestaureerd in eigen beheer en nu nog plezier van.
was een leuk werkje en heb diverse adressen nu waar ik nu nog de onderdelen tegen relatief goede prijzen kan bestellen.
het is alleen jammer dat ik niet meer zoveel rij in de e maar geniet nog met volle teugen
zal je blijven volgen en als je eens info nodig hebt ff wat laten horen
gr Thei
02-11-2005
|
Lucas Kastelijn
Dordrecht
Ik ben een Jaguarfreak sinds 1976 en na twee MK 2's en een XJ12 eindelijk mijn droom kunnen verwezenlijken, een E-type series 3-2+2 , de auto is in goede en bruikbare staat en ik geniet er iedere kilometer weer opnieuw van.
Ik hoop jullioe ooit eens te ontmoeten op een meeting. Veel succes !
07-10-2005
|
|
Totaal 31 berichten
|
bericht toevoegen
|
|
« Vorige
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
Volgende » |