« Vorige [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] Volgende »
Totaal 31 berichten bericht toevoegen
Vincent Akkermans
Lonneker


He, Judith, heb je iemand gevonden die zijn E-type aan je vader heeft laten zien? ben benieuwd! ps. je heet toch niet toevallig Damhuis he?

07-12-2007
arko brak
Utrecht


hoi Marcel !
nog steeds bezoek ik je site en die is geweldig !
Met name de links bekijk ik graag ivm details van de E !
Om maar met de deur in huis te vallen, ik sta al op deze site met een verhaal maar toen had ik de e type net.
Inmiddels zijn we een dik jaar verder en door diverse oorzaken is nog steeds niet aan de e type roadster begonnen en staat ie waar ie vorig jaar ook al stond.
Wel heb ik diverse muizennesten ( dood )
uit de auto verwijderd ( dacht dat het isolatie was ! ).
Woensdag 3 oktober ga ik naar vijfhuizen om de carrosserie te bespreken. Er zit namelijk werk aan en overweeg dit uit te besteden in Polen !
is er iemand die hier ervaring mee heeft ?
Laat het me alsjeblieft weten !!!
Iemand ervaring met plaatwerk-levering etc.
uit raamsdonksveer ?
of een tip voor verkrijgen van betaalbaar en goed/origineel plaatwerk ?
laat het me even weten via mail svp !
iedereen die bezig is met een e type veel succes !!

Met vriendelijke E groet, Arko Brak
Utrecht

30-09-2007
G. Remers
Druten


Goedemiddag,

Prachtige site! Leuk om te lezen, kijken en te luisteren. Helaas blijft het voorlopig voor ons nog bij dromen (klassiekerdagen bezoeken, boeken lezen, internetten). Maar "op een dag" hopen ik en m'n verloofde onze vrije tijd samen aan een E-type te besteden.

Daarmee kom ik gelijk bij mijn vraag; in mei volgend jaar gaan wij trouwen (op een zaterdag) en men kent mij als groot klassiekerfanaat, dus de lat ligt hoog voor wat betreft trouwvervoer! Wij zouden die middag dolgraag de twee te rijden ritjes (elk een kwartier op enkel binnenwegen) in een E-type volbrengen. Het is een cliché-vraag, maar andere auto's krijgen ons niet warm. Locatie is het Land van Maas en Waal (regio Nijmegen), en onkostenvergoeding is uiteraard geen probleem. Echter de belachelijke bedragen bij verhuurbedrijven voor (meestal) een Series III doen dromers als wij de das om. De huurprijzen zijn nog hoger dan de nieuwprijs destijds! We hopen dat de nog onbereikbare droomauto voor ons voor één dag bereikbaar wordt.

Wellicht dat u of een mede- E-type-bezitter ons kan en wil helpen. Serie, kleur, carrosserie; het maakt ons niet uit, zolang het een échte E-type is (dus bij voorkeur geen Series III).


Met vriendelijke groet,

G. Remers,
Druten


27-11-2006
Maarten Hana
Breda


Een heerlijk verhaal wat makkelijk wegleest. Ook ik ben een groot fan van de E-type. Helaas bezit ik er geen, moet eerlijk bekennen dat ik ook niet zo'n handige sleutelaar ben. Ik kan daarentegen erg genieten van de schitterende welvingen van, vooral, de eerste serie spreekt me erg aan.
Heb nog wel een leuke anekdote. Vanuit mijn werk was ik uitgenodigt voor het bijwonen van een communie. De heer des huizes had deze communie georganiseerd op de boerderij van zijn schoonvader. Op een gegeven moment zei de gastheer tegen mij dat ik toch van oude auto's hield? nou hij had iets wat ik zeker even moest bekijken. Aangekomen bij een kalkoenschuur stond er een, op dat moment, gesplitste E-type eerste serie strak in de primer. Mijn bloed begon sneller te stromen zeker toen hij me vroeg of ik een idee had wat deze auto waard was. Ik had niet precies een prijs in mijn hoofd maar hoopte eerlijk gezegd dat hij er vanaf wilde. Helaas.. Ik denk dat ik er wel een nieuwe Mercedes van kan kopen vertelde hij me lachend. Poef daar ging mijn droom.
Op dit moment ben ik alleen maar de eigenaar van een oude Vespa scooter. De E-type moet nog even wachten. Heb wel genoten van "a"car is reborn"waar ook een E-type wordt gestript en vervolgens weer prachtig wordt opgebouwd.

07-06-2006
Judith
Best


Mooie site Marcel en leuke hobby! Wil graag een oproep doen op deze manier, probeer in contact te komen met E-type bezitter (liefst cabrio) die bereid is zijn/haar klassieker te showen op de 80-jarige verjaardag-viering van mijn vader. De E-type is altijd zijn droom-auto geweest. Daarom probeer ik hem te verrassen met een uurtje pure autotechniek. Wie gaat mij helpen deze vitale man de dag van zijn leven te bezorgen,ook als je niet zelf kan helpen maar iemand weet,laat a.j.b. even een bericht achter. Het betreft overigens zaterdag 24 juni a.s. in Oldenzaal. Beloning en onkostenvergoeding in overleg natuurlijk!! Bij voorbaat hartelijk dank,Judith.

28-05-2006
Totaal 31 berichten bericht toevoegen
« Vorige [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] Volgende »