
|
|
« Vorige
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
Volgende » |
|
Totaal 31 berichten
|
bericht toevoegen
|
Gert van Ekris
Ik ben met mijn 2e E type bezig te restaureren, kan niets vinden van jou bevindingen die ik graag wil lezen.
Kun je hier iets aan doen
gr Gert van Ekris
03-01-2011
|
Jeanne
Ergens in Brabant
Wat een passie! En wat een prachtige site waardoor wij deelgenoot kunnen zijn. Ook ik doe een oproep voor het eenmalig mogen delen in die passie. Mijn man wordt 8 januari 60. En ik kan hem niet gelukkiger maken dan dat hij 1 keertje in zo\'n fantastische E-Type mag rijden. Wij wonen in Brabant. Natuurlijk wil ik er voor betalen. Ik hoop dat iemand mij wil mailen met een positief bericht. Alvast bedankt!
10-11-2010
|
www.leonardel.nl
amstelveen
www.leonardell.nl
Hallo ik ben een zeer groot jaguar fan en heb er dan ook meerdere sinds kort een E-TYPE 5.3 V12 erbij en naar romiclassiccars gebracht om deze geheel op te knappen zie de site van www.romiclassiccars.nl.
25-03-2009
|
Theo Verheggen
Nederweert
hallo,
goed bezig, mooie webside, die zich als het zo door gaat waarschijnlijk ook gaat uiten in de resultaten van jullie werk.
Nog even doorbijten.
Zelf heb ik een '72 E-type 2+2. Motorisch en chassic perfect. chroom en interrieur nog een beetje werk.Loopt als een trein.
Ik hoop dat wel elkaar nog treffen.
Veel succes.
groetjes Theo
23-11-2008
|
P Kiewiet
Musselkaanaal
hallo,
Compliment voor de leuke website.
Heb je verhaal met plezier gelezen.
Ik ben zelf als 26-jarige al 3 jaar in het bezit van mijn mooie e-type 1.5 2+2 1968 en geniet er elke zomer weer van
Mensen wat hebben we toch een mooie hobby!
succes
Pascal Kiewiet
23-11-2008
|
|
Totaal 31 berichten
|
bericht toevoegen
|
|
« Vorige
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
Volgende » |